۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶

مدیرکل استاندارد کردستان:

تولیدکننده و مصرف کننده دو بال تنومند اقتصاد هستند

تولیدکننده و مصرف کننده دو بال تنومند اقتصاد هستند

سنندج_ مدیرکل استاندارد کردستان تولیدکننده و مصرف کننده را دو بال تنومند اقتصاد عنوان کرد و گفت: استاندارد وظیفه خود می‌داند پای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باشد و از آنها دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم وزیری پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد اظهار کرد: تولیدکننده و مصرف کننده دو بال تنومند اقتصادی توصیه شده مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: استاندارد خالق و بسترساز شکوفایی و رونق کشور است و اعتماد بخشی به تولید کننده و اطمینان بخشی به مصرف کننده وظیفه این سازمان است که محصول این تفکر کسب و دریافت تأیید صلاحیت ایپک و اتحادیه بین‌المللی آیلند بوده و افتخار ما است.

وزیری عنوان کرد: دوباره جان گرفتن رونق اقتصادی و رنگین شدن سفره هر ایرانی آرزوی هر مؤمنی است که امروز ما در ویترین فروشگاه‌های بزرگ دنیا محصول ایرانی را با برند و شکوهمند می‌بینیم و این نتیجه تفکر انقلابی با رویکرد جهانی است.

وی افزود: تولید کننده استان با رهنمودهای استاندارد جلوه اقتصاد مقاومتی را حک کرده و زیباترین مشارکت مردمی در ساخت ایران آباد را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل استاندار کردستان اذعان کرد: غرور آمیزترین مدعیان تولید کنندگان هستند که با تولید با کیفیت دوشادوش هم حرکت می‌کنند و استاندارد در جایگاه امین و مشاور خیرخواه تضمین کننده اقتصاد ایران آباد و امنیت مالی و سلامت خود در ظرف استاندارد می بیند.

وی بیان کرد: استاندارد وظیفه خود می‌داند پای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باشد و از آنها دفاع می‌کند.

مدیرکل استاندارد کردستان تصریح کرد: تخصیص و استقرار ساختمان اداری دهگلان، اختصاص زمین به دیواندره و سروآباد، ساماندهی و ساخت آزمایشگاه در مرز باشماق، تقویت سلامت اداری و کاهش فاصله بین دولت و ملت و سرمایه‌های مولد که موجب ایجاد ثروت در استان است از فعالیت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

وزیری بیان کرد: حمایت از موضوع صادرات و تقویت همدلی در بین مجموعه تولید و ارائه خدمات و صادرات همراه با انتقادات سازنده مدیریتی و هم افزایی و هم آوایی در این مجموعه ممکن شده است.

کد خبر 6259980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha